Критеріі оцінювання навчальних досягнень учнів з біологіі
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З
БІОЛОГІЇ
Рівні
навчальних досягнень учнів |
Бали |
Критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів |
I. Початковий |
1 |
Учень (учениця) з допомогою
вчителя або з використанням підручника (робочого зошита) розпізнає і
називає окремі біологічні об'єкти. |
2 |
Учень (учениця) намагається
відтворити окремі факти, з використанням підручника (робочого зошита); за
інструкцією і з допомогою вчителя фрагментарно виконує лабораторні та
практичні роботи без оформлення |
|
3 |
Учень (учениця) відтворює окремі
факти,з використанням підручника , за інструкцією і з допомогою вчителя
фрагментарно виконує лабораторні та практичні роботи без належного оформлення |
|
II.
Середній |
4 |
Учень (учениця) з допомогою
вчителя або з використанням підручника відтворює незначну частину навчального
матеріалу, за інструкцією і з допомогою вчителя виконує лабораторні та
практичні роботи з неповним їх оформленням |
5 |
Учень (учениця) відтворює основний
зміст навчального матеріалу, у відповідях може допускати помилки; за
інструкцією і з допомогою вчителя виконує лабораторні та практичні роботи,
частково оформляє їх |
|
6 |
Учень (учениця) самостійно, але
неповно відтворює навчальний матеріал, частково дотримується логіки його
викладу; відповідає на окремі запитання;; у відповідях допускає помилки;
розв'язує прості типові біологічні вправи і задачі з допомогою вчителя; за
інструкцією і з допомогою вчителя виконує лабораторні та практичні роботи,
оформляє їх без висновків |
|
III.
Достатній |
7 |
Учень (учениця) самостійно
відтворює більшу частину навчального матеріалу, застосовуючи необхідну
термінологію; розв'язує прості типові біологічні вправи і задачі звертаючись
за консультацією до вчителя; за інструкцією виконує лабораторні та практичні
роботи, звертаючись за консультацією до вчителя, оформляє їх, робить висновки
з допомогою вчителя |
8 |
Учень (учениця) самостійно
відтворює навчальний матеріал; відповідає на поставлені запитання, допускаючи
у відповідях неточності; за інструкцією виконує лабораторні та практичні
роботи, звертаючись за консультацією до вчителя, оформляє їх, робить неповні
висновки |
|
9 |
Учень (учениця) вільно відтворює
навчальний матеріал та відповідає на поставлені запитання; за інструкцією виконує лабораторні та
практичні роботи, оформляє їх, робить нечітко сформульовані висновки |
|
IV.
Високий |
10 |
Учень (учениця) системно відтворює
навчальний матеріал у межах програми;
за інструкцією виконує лабораторні та практичні роботи, оформляє їх, робить
чітко сформульовані висновки |
11 |
Учень (учениця) логічно та
усвідомлено відтворює навчальний матеріал у межах програми; обґрунтовано
відповідає на запитання; самостійно аналізує і розкриває закономірності живої
природи, розв'язує біологічні вправи і задачі; за інструкцією ретельно
виконує лабораторні та практичні роботи, оформляє їх, робить логічно
побудовані висновки |
|
12 |
Учень (учениця) виявляє міцні й
глибокі знання з біології; вільно відповідає на ускладнені запитання вчителем; вільно розв'язує біологічні вправи
і задачі різного рівня складності відповідно до навчальної програми; ретельно
виконує лабораторні та практичні роботи, оформляє їх. |
Немає коментарів:
Дописати коментар